"Politieke partijen zijn voortdurend op zoek naar nieuwe manieren om de interactie met hun leden en sympathisanten te verbeteren. Deze app vormt een handig nieuw instrument om de band tussen onze kiezers en de partij verder te verstevigen", klinkt het bij de partij.

Tal van functionaliteiten

Via de app blijf je op de hoogte van het belangrijkste politieke nieuws. Ook de wekelijkse N-VA-podcast Studio Vlaanderen krijgt een prominente plek in de applicatie, naast de vele video’s die de partij maakt. Je krijgt ook een handig overzicht van alle N-VA-evenementen. Via de app kan je je daar ook gemakkelijk voor inschrijven.

Klankbord voor leden en sympathisanten

De app dient ook als klankbord tussen de partij en haar sympathisanten: Via ‘Jouw stem’ kan gepeild worden naar de mening van leden en niet-leden over verschillende thema’s. De app zal ook een belangrijke rol spelen tijdens interactieve evenementen van de partij, en gebruikers kunnen deelnemen aan bevragingen en hun kennis over de partij testen in een toegankelijk quizformat.

Vinger aan de pols bij achterban

"Met deze app hebben mensen een extra tool in handen om onze partij te volgen. Bovendien laat het ons toe om nog intenser de vinger aan de pols te houden bij onze achterban", licht partijvoorzitter Bart De Wever toe.

De app is vanaf nu beschikbaar op iOS en Android en downloadbaar via n-va.be/app.