Word lid

Wil je net als meer dan 45.000 andere Vlamingen deel uitmaken van de grootste partij van het land? Word dan nu lid van de N-VA. Als lid geef je mee vorm aan de Kracht van Verandering. Bovendien ben je bij de N-VA in een partij die haar principes en haar kiezers vooropstelt. Onze doelstelling is altijd dezelfde: vooruitgang voor Vlaanderen.

Is vooruitgang voor Vlaanderen ook jouw doelstelling? Blijf dan niet aan de kant staan en beken kleur. Word lid van de N-VA.

Hoe je jouw lidmaatschap invult, bepaal je overigens helemaal zelf. Van een 'like' op Facebook of het delen van informatie tot een actief engagement in je lokale afdeling: je lidmaatschap maakt de N-VA sterker. Je wordt er zelf ook beter van, met een gratis abonnement op het Nieuw-Vlaams Magazine, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, … En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.

Lid maakt lid

Maak iemand lid en ontvang een Vlaamsgezinde draagtas vol leuke hebbedingen

Als overtuigd N-VA’er weet je dat er bijna geen redenen zijn om géén lid te worden. Maar sommigen zijn nu eenmaal wat moeilijker te overtuigen. Daarom geeft de N-VA je nu drie extra doorslaggevende argumenten om jouw vrienden en familie te overtuigen om ook lid te worden van ons team. Maak iemand lid en die persoon ontvangt een Vlaamsgezinde draagtas vol leuke hebbedingen, een grote Vlaamse vlag en een kans op een ontmoeting met Jan Jambon. Hoe maak je iemand lid? Geef je lidnummer aan het nieuwe lid. Zij/hij vult dat lidnummer in op het word-lid-formulier en jullie ontvangen allebei een goed gevulde N-VA-draagtas*!

Word lid via een lid en maak kans op een ontmoeting met Jan Jambon!

Download de Lid-maakt-lid-folder voor alle details en om uit te vinden welke andere cadeaus je dan krijgt.

Je leest het goed: elk nieuw lid maakt kans op een ontmoeting met Vlaams minister-president Jan Jambon**.

Wat moet je daarvoor doen? Simpel: laat je lid maken door iemand die al lid is van de N-VA. Vraag het lidnummer aan het lid en vul dat lidnummer in op het word-lid-formulier. Jullie ontvangen bovendien allebei een goed gevulde N-VA-draagtas!

*Elk lid dat u aanbrengt, ontvangt een Vlaamsgezinde draagtas. Zelf ontvangt u één exemplaar, ongeacht het aantal leden dat u aanbrengt.
**De lid-maakt-lid-actie loopt tot en met 29 februari 2020. Op 1 maart wordt de ontmoeting met Jan Jambon verloot onder de nieuw aangebrachte leden.