Vlaanderen heeft je nodig

Klik hier en word lid

Vlaanderen is van jou. Jouw land, jouw welvaart, jouw toekomst. Jij bepaalt wat ermee gebeurt. Dat is jouw recht als Vlaming.

De N-VA zal altijd op de barricaden staan om jouw stem te laten meetellen. En met hoe meer we zijn, hoe luider onze stem zal klinken. Daarvoor rekenen we ook op jou.

Wil jij je toekomst in eigen handen nemen? Wil jij dat jouw stem meetelt? Geloof jij dat dat alleen kan in een autonoom Vlaanderen? Dan hoor jij bij de N-VA.

Word lid van de N-VA
Samen met de 40.000 overige N-VA’ers gaan we voor een vrij Vlaanderen. Zodat dit onwerkbare land de Vlamingen nooit meer als een verwaarloosbare minderheid terzijde kan schuiven.

Hoe je jouw lidmaatschap invult, bepaal je overigens helemaal zelf. Van een 'like' op Facebook of het delen van informatie tot een actief engagement in je lokale afdeling: je lidmaatschap maakt de N-VA sterker. Je wordt er zelf ook beter van, met een gratis abonnement op ons gloednieuw ledenmagazine LEO, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, … En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.