Word lid

Wil je net als meer dan 45.000 andere Vlamingen deel uitmaken van de grootste partij van het land? Word dan nu lid van de N-VA. Als lid geef je mee vorm aan de Kracht van Verandering. Bovendien ben je bij de N-VA in een partij die haar principes en haar kiezers vooropstelt. Onze doelstelling is altijd dezelfde: een veilig en welvarend Vlaanderen.

Is een veilig en welvarend Vlaanderen ook jouw doelstelling? Blijf dan niet aan de kant staan en beken kleur. Word lid van de N-VA.

Hoe je jouw lidmaatschap invult, bepaal je overigens helemaal zelf. Van een 'like' op Facebook of het delen van informatie tot een actief engagement in je lokale afdeling: je lidmaatschap maakt de N-VA sterker. Je wordt er zelf ook beter van, met een gratis abonnement op het Nieuw-Vlaams Magazine, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, … En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.