Word lid

De N-VA toont elke dag opnieuw aan dat de Verandering ook echt wérkt. Ben je net als onze meer dan 45 000 andere leden overtuigd van die Kracht van Verandering, zet dan nu de stap en sluit je vandaag nog aan bij de N-VA. Met je lidmaatschap steun je het werk van Theo Francken op het vlak van asiel en migratie, de kordate aanpak van ‘sterke Jan’ Jambon, die eindelijk werk maakt van een echte veiligheidscultuur, en de broodnodige sociaal-economische hervormingen van onze federale en Vlaamse ministers.

Overtuigd? Blijf dan niet aan de kant staan en beken kleur. Word lid van de N-VA en ontvang gratis een Vlaamseleeuwenvlag*.

Hoe je jouw lidmaatschap invult, bepaal je overigens helemaal zelf. Van een 'like' op Facebook of het delen van informatie tot een actief engagement in je lokale afdeling: je lidmaatschap maakt de N-VA sterker. Je wordt er zelf ook beter van, met een gratis abonnement op het Nieuw-Vlaams Magazine, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, … En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.

* zolang de voorraad strekt.