Voor Vlaamse welvaart. Dat is de kernboodschap waarmee de N-VA in juni naar de kiezer trekt. Want uw welvaart wordt dé inzet van de verkiezingen in 2024.

Daarbij wordt een keuze voor de N-VA cruciaal. Voorzitter Bart De Wever legt u in deze video haarfijn uit waarom.

Start video

Het gaat om úw welvaart

Uw welvaart wordt dé inzet van de verkiezingen. Want maakt u zich geen illusies: die welvaart staat onder zware druk. En zonder welvaart en een gezonde economie kunnen we niet investeren in kwalitatieve zorg, leefbare pensioenen, zekere en betaalbare energie, moderne infrastructuur, uitmuntend onderwijs en een strenger veiligheids- en migratiebeleid.

“Na drie jaar van Franstalig-links Vivaldi-beleid dat vooral de belangen diende van niet-werkenden, is de N-VA de enige garantie om onze werkende en ondernemende Vlaamse middenklasse opnieuw te versterken”, zegt Bart De Wever. “Maar dan moeten we wel nú, met alles wat we in onze mars hebben, het tij keren.”

Bart De Wever: Voor Vlaamse Welvaart

En daarvoor hebben we ook u nodig. Uw lidmaatschap maakt ons sterker. En alleen een sterke N-VA kan volgend jaar voor een ommekeer zorgen. Word daarom vandaag nog lid van de N-VA. Dat kan snel en makkelijk via deze link. Voor Vlaanderen. Voor Welvaart.

Bekijk de foto's van de precampagne in het straatbeeld op Facebook