Steun samen met de N-VA Music For Life!

Door N-VA op 9 november 2018, over deze onderwerpen: N-VA, Music For Life
Music for Life 2018

Maak samen met alle N-VA-afdelingen van de week voor Kerstmis opnieuw ‘De Warmste Week’. Want net als de vorige jaren steunt de N-VA ook in 2018 Music For Life, de solidariteitsactie van Studio Brussel.

Net als de voorbije jaren kan iedereen een goed doel naar keuze selecteren en acties ervoor opzetten tijdens Music For Life. Vorig jaar zamelden de N-VA-afdelingen 51.735,17 euro in voor twee vzw’s.

Dit jaar werkt elke provincie voor zijn eigen lokale doel, al is er een rode draad doorheen de gekozen vzw’s. Elke vzw zet zich op zijn eigen manier in voor kinderen, jongeren en volwassenen met een beperking.

• Zo kozen we in Antwerpen voor Het Raster, zij begeleiden families en personen met autisme.
  • Limburg doet een duit in het zakje voor De regenbOog vzw. Zij begeleiden kinderen, jongeren en volwassenen met een beperking naar hun ideale vrijetijdsbesteding.
  • In Oost-Vlaanderen zamelen we geld in voor Fiola vzw. Zij bieden ambulante zorg en begeleiding aan personen met een handicap.
  • De West-Vlaamse N-VA-afdelingen zetten zich in voor vzw Licht en Liefde. Deze vzw helpt slechtziende en blinde mensen om een kwaliteitsvol leven uit te bouwen.

Provinciale voortrekkers

Onze nationale actie geniet in elke provincie de bijzondere steun van een parlementslid uit de streek:

• Voor Vlaams-Brabant en Brussel is dat Karl Vanlouwe,
  • Sabine Vermeulen steunt de Oost-Vlaamse afdelingen,
  • West-Vlaanderen kan rekenen op de hulp van Axel Ronse,
  • de provincie Antwerpen wordt getrokken door Valerie Van Peel
  • en Limburg kan ten slotte bogen op de enthousiaste medewerking van Jos
    Lantmeeters.

Tussen 17 en 24 december zetten onze lokale afdelingen verschillende acties op poten die van die voorlaatste week van 2018 opnieuw ‘De Warmste Week’ zullen maken. En wat komt er beter van pas in die koude dagen voor Kerstmis dan een paar warme handschoenen!? Aarzel dus niet om ze in huis te halen of weg te schenken aan vrienden en familie. Aan vijf euro per paar is de kostprijs eerder bescheiden. De totale opbrengst komt integraal ten goede aan de goede doelen.

Uiteraard kan je ons initiatief ook steunen door gewoon een bijdrage te storten op ons rekeningnummer voor Music for Life: BE06 7310 3786 3822.

Agenda N-VA-acties

Provincie Antwerpen

• 16 december: Valerie Van Peel verkoopt warme handschoenen na haar aperitiefgesprek bij N-VA Deurne. Afspraak op 16 december om 11 uur in Antwerp Athletics (Ruggeveldlaan 480 in Deurne).
  • 23 december: N-VA Putte verkoopt handschoenen op de kerstmarkt.

Provincie Limburg

• 9 december: N-VA Tongeren verkoopt handschoenen tijdens de 'Stad van de Kerstman'.
  • 17 december: Op de kerstmarkt van Maaseik kan je aan het standje van de lokale N-VA-afdeling een paar handschoenen kopen.

Provincie Oost-Vlaanderen

• 9 december: Pannenkoekenbak bij N-VA Deinze/Nevele. Iedereen is welkom in het Brielpaviljoen in Deinze van 14 uur tot 17 uur. Er zijn ook handschoenen te verkrijgen.
  • 14 en 22 december: N-VA Laarne staat op de kerstmarkt van Laarne op 14 december en op de kerstmarkt in Kalken op 22 december. Aan hun standje koop je lekker warme handschoenen.