Bart De Wever

Wil jij je toekomst in eigen handen nemen? Wil jij dat jouw stem meetelt? Geloof jij dat dat alleen kan in een autonoom Vlaanderen? Dan hoor jij bij de N-VA.

De N-VA staat al 20 jaar op de barricaden om jouw stem en die van 6,5 miljoen andere Vlamingen te laten meetellen. Met succes: de impact van de N-VA op élk bestuursniveau in Vlaanderen en België is ongezien.

Maar het werk is niet af. Na 20 jaar is onze ambitie nog altijd dezelfde: een welvarend, veilig en vrij Vlaanderen, waarin elke Vlaming erop vooruitgaat.

Om die ambitie waar te maken, rekenen we ook op jou.

Word lid van de N-VA

Samen met de 40.000 overige N-VA’ers gaan we voor een vrij Vlaanderen. Zodat dit onwerkbare land de Vlamingen nooit meer als een verwaarloosbare minderheid terzijde kan schuiven.

Hoe je jouw lidmaatschap invult, bepaal je overigens helemaal zelf. Van een 'like' op Facebook of het delen van informatie tot een actief engagement in je lokale afdeling: je lidmaatschap maakt de N-VA sterker. Je wordt er zelf ook beter van, met een gratis abonnement op ons ledenmagazine LEO, uitnodigingen voor alle N-VA-activiteiten, kortingen op politieke boeken, … En niet te vergeten: jouw stem telt mee in de snelst groeiende partij van het land.