Tom Van Damme

Adviseur economisch beleid

Tom is adviseur economie op de studiedienst van de partij. In de voorbije legislatuur was hij raadgever economie en innovatie op het kabinet van toenmalig Vlaams minister Philippe Muyters. Tom gelooft in levenslang leren en combineert zijn job momenteel met een master Bestuurskunde en Publiek Management aan de Ugent.

Lokaal engagement
Tom is heel actief binnen de geledingen van de N-VA. Naast lokaal bestuurslid bij N-VA Eeklo is hij ook waarnemend bestuurslid bij N-VA Gent waar hij veel tijd doorbrengt door zijn studies.

Verder zetelt hij in het nationaal dagelijks bestuur van Jong N-VA waar hij verantwoordelijk is voor de vorming van de leden. Hij is ook bij Jong N-VA lokaal actief als penningmeester van Jong N-VA Meetjesland, ondervoorzitter van Jong N-VA UGent en waarnemend bestuurslid bij Jong N-VA Gent.

Vrije tijd
In de beperkte tijd per dag wanneer hij niet bezig is met politiek houdt Tom zich voornamelijk bezig met lezen, gamen en sporten.