Ewout Dox

Stafmedewerker online communicatie

Ewout studeerde in 2017 af als master in de wijsbegeerte in Leuven. In zijn studententijd was hij actief binnen het Katholiek Vlaams Hoogstudentenverbond (KVHV) als hoofdredacteur van het studententijdschrift 'Ons Leven'. Ook nam hij bij N-VA Leuven de verantwoordelijkheid op voor de huis-aan-huisbladen.

Na zijn studies ging hij als adviseur aan de slag op het kabinet van voormalig Vlaams minister Liesbeth Homans. Sinds november 2019 werkt Ewout in het team online communicatie op het partijsecretariaat van N-VA, waar hij mee de website en mailings onderhoudt.

In de zomer van 2018 verhuisde Ewout van het studentikoze Leuven terug naar de Kempen, meer bepaald naar Lier. Daar engageert hij zich als bestuurslid van de lokale N-VA-afdeling en als secretaris voor Jong N-VA Lier. En als hij even tijd heeft, kan je hem zien joggen op de Lierse stadsvesten of met een boek en een goede whiskey of koffie.