Caroline De Bruyn

PA van de partijwoordvoerder

Caroline werkt sinds 2016 op het partijsecretariaat en heeft er al enkele watertjes doorzwommen. Ze is gestart als redacteur bij de huis-aan-huisbladen om daarna tijdens de verkiezingscampagnes van 2018 en 2019 mee te draaien in het door vriend en vijand geprezen sociale mediateam. Geheel volgens haar eigen levensmotto ‘Don’t look back, you’re not going that way’ is ze in oktober 2019 begonnen als persoonlijk assistent van de partijwoordvoerder.

Van vele markten thuis

Omdat een hobby hebben mensen nog gelukkiger maakt, houdt Caroline zich in haar vrije tijd onledig met de occasionele citytrip, het toegeven aan haar koopverslaving (Schoenen! Jassen! Tassen!) en series kijken. Maar muziek blijft haar eerste liefde. Zo kan er haar veel bekoren: van Avicii tot ZZ Top. Zelfs over obscure metal kan ze een woordje meepraten. Met andere woorden: Caroline is van veel markten thuis.

Voor een ongezouten mening, wat humor, een tikkeltje drama of een gezellige discussie ben je bij Caroline altijd aan het juiste adres.