De veiling

Ooit al eens geproefd van de paëlla van Philippe Muyters? Of de cocktails van Koen Metsu? Of voel je meer voor een literair tafelgesprek met Pieter Aspe en Pol Van Den Driessche? Hou je van actie, dan is er plaats in de cockpit van Defensie met Steven Vandeput. Zie je het wat groter? Zet dan in op een ontmoeting met keizer Augustus en burgemeester Bart De Wever in Antwerpen. Deze en veel andere N-VA’ers kan je voor jou winnen met jouw inzet voor Kom op tegen Kanker.

Bieden kan tot 3 mei. Het volledige overzicht vind je op n-va.be/veiling.

1000 km op de fiets

Voor de 1000 km stappen dit jaar weer heel wat N-VA’ers op de fiets: onder meer de ministers Johan Van Overtveldt en Ben Weyts en de parlementsleden Andries Gryffroy en Axel Ronse. En niet te vergeten: heel wat N-VA-medewerkers uit alle geledingen van de partij. Zij kregen deze ochtend een stevig ontbijt aangeboden op het partijsecretariaat. Alle informatie over de deelname van de N-VA aan de 1000 km vind je op n-va.be/kotk2018.