Net als de voorbije jaren kan iedereen een goed doel naar keuze selecteren en acties ervoor opzetten tijdens Music for Life. Vorig jaar zamelden de N-VA-afdelingen 43.000 euro in voor drie vzw’s. Dit jaar bundelen de provincies de krachten en steunen we twee goede doelen!

• vzw Hartekamp, een vzw die zomerkampen, weekends en uitstappen organiseert voor kinderen die dagelijks medische zorgen nodig hebben;
  • vzw Zonnebloemblaadjes, een vereniging die zich inzet voor de integratie van kinderen en jongeren met een handicap door een onvergetelijk zomerkamp.

Provinciale voortrekkers

Onze nationale actie geniet in elke provincie de bijzondere steun van een parlementslid uit de streek:

• Voor Vlaams-Brabant is dat Kristien Van Vaerenbergh,
  • Elke Sleurs steunt de Oost-Vlaamse afdelingen,
  • West-Vlaanderen kan rekenen op de hulp van Bert Maertens,
  • de provincie Antwerpen wordt getrokken door Sofie Joosen
  • en Limburg kan ten slotte bogen op de enthousiaste medewerking van Karolien Grosemans.

Tussen 18 en 24 december zetten onze lokale afdelingen verschillende acties op poten die van die voorlaatste week van 2017 opnieuw ‘De Warmste Week’ zullen maken. En wat komt er beter van pas in die koude dagen voor Kerstmis dan een heerlijke kop chocolademelk? Aarzel dus niet om één of meer chocoladestokjes in huis te halen of weg te schenken aan vrienden en familie. Aan drie euro per stuk is de kostprijs eerder bescheiden. De totale opbrengst komt integraal ten goede aan de twee goede doelen.

Uiteraard kan je ons initiatief ook steunen door gewoon een bijdrage te storten op ons rekeningnummer voor Music for Life: BE06 7310 3786 3822.