Dit jaar kruipen onder andere op de fiets: de ministers Johan Van Overtveldt en Ben Weyts en de parlementsleden Jan Van Esbroeck, Andries Gryffroy en Axel Ronse. En niet te vergeten: heel wat N-VA-medewerkers uit alle geledingen van de partij. Zij kregen deze ochtend een stevig ontbijt aangeboden op het partijsecretariaat. Alle informatie over de deelname van de N-VA aan de 1000 km vind je op n-va.be/kotk2017.

Bieden kan tot 18 mei

Om het sponsorgeld voor onze fietsers in te zamelen, doet de N-VA ook dit jaar een beroep op haar Vlaamse en federale mandatarissen. Die veilen tussen 8 en 18 mei vooral zichzelf: staatssecretaris Zuhal Demir neemt je mee op een vliegtocht boven Genk, minister Philippe Muyters maakt paella voor 10 man, Jan Jambon neemt zijn kabinetskok naar je thuis voor een viergangenmenu, Europees Parlementslid Sander Loones vist samen met jou garnalen uit de Noordzee, Bart De Wever neemt je mee in zijn zog als hij het dak van het Antwerpse stadhuis beklimt ... Bekijk het volledige overzicht op n-va.be/veiling.