Familiedag in Plopsaland De Panne

16 september 2018

kabouter-plop
Op zondag 16 september is Plopsaland in De Panne helemaal van de N-VA. En dus ook van jou en jouw familie. Want zo hoort dat op een familiedag: iedereen die deel uitmaakt van de grote N-VA-familie is meer dan welkom. Samen met duizenden partijgenoten en sympathisanten maken we er net als de voorbije jaren een gezellige en onvergetelijke familiedag van.

In Plopsaland De Panne ontmoet je alle Studio 100-helden: Bumba, Kabouter Plop, Mega Mindy, Maya De Bij, Samson en Gert … te veel om op te noemen! Na de toespraak van Bart De Wever volgt in de namiddag bovendien een spetterend optreden van K3. Marthe, Klaasje en Hanne staan alvast te popelen om de harten van alle N-VA-leden opnieuw te veroveren.

Dankzij het overdonderend aantal inschrijvingen voor de familiedag zit Plopsaland op 16 september vol. De inschrijvingen zijn afgesloten.

Het volledige programma van onze familiedag, met alle praktische details, vind je hieronder.

Familiedag Plopsaland in De Panne: zondag 16 september 2018

Wickie De Viking

• 09.30 uur: Onthaal
  • 10.00 uur: De attracties gaan open
  • 13.00 uur: Eerste Bumba-show in het Theater
  • 14.00 uur: Tweede Bumba-show in het Theater
  • 15.00 uur: Toespraak Bart De Wever op de Kiosk (met Tolk Vlaamse Gebarentaal)
  • 15.30 uur: Optreden K3 op de Kiosk (met Tolk Vlaamse Gebarentaal)
  • 18.00 uur: De attracties gaan dicht
  • 18.30 uur: Plopsaland De Panne sluit de deuren

Praktisch

Inschrijven

Dankzij het overdonderende aantal inschrijvingen voor de familiedag zit Plopsaland helemaal vol op 16 september. Inschrijven is niet meer mogelijk.

Logo Plopsaland
Waar?

De Pannelaan 68
8660 De Panne

Vervoer

Vanuit heel Vlaanderen reizen er N-VA-bussen naar Plopsaland De Panne. Dus ook vanuit jouw regio. Hier vind je alle informatie en opstapplaatsen.

Routebeschrijving met de wagen of het openbaar vervoer: http://www.plopsa.be/plopsaland-de-panne/nl/route

Parkeren: http://www.plopsa.be/plopsaland-de-panne/nl/parkeren

Vragen?

Met al je vragen kan je terecht bij onze dienst ledenadministratie: leden [at] n-va.be, of telefonisch tijdens de kantooruren op het nummer 02 219 49 30.