Traditiegetrouw wacht u een rijk gevuld programma. U kunt dansen op (beestig) aanstekelijke muziek en luisteren naar een toespraak van Bart De Wever. Voor onze welpjes voorzien we animatie. En uiteraard heeft u toegang tot de dierentuin. Het volledige programma vindt u hieronder.

Sluit samen met ons de campagne af, kom op 2 juni naar Planckendael en toon aan onze kiezers dat de N-VA er klaar voor is. Voor Vlaamse welvaart.

Programma

• 10.00 uur: gezellige evenementenweide met kinderanimatie, grime, springkastelen en muziek
  • 10.15 uur: optreden van Loco Kids Disco
  • 11.15 uur: optreden van Jane & The Gents
  • 12.15 uur: toespraak algemeen voorzitter Bart De Wever
  • 12.30 uur: hapje eten op de weide of in het park en vrije toegang tot de dierentuin
  • 18.00 uur: einde familiedag

Inschrijven verplicht!

Doe dat snel, want het aantal plaatsen is beperkt. Inschrijven kan via het ledenportaal: https://mijn.n-va.be

Heeft u een geldig abonnement voor de Antwerpse Zoo en Planckendael? Dan is de toegang gratis. Aan de andere bezoekers vragen we een kleine bijdrage van tien euro of vijf euro voor wie jonger is dan 12. Kinderen jonger dan 3 jaar betalen niets. U krijgt het inschrijvingsbedrag terugbetaald in eet- en drankbonnen.

Logo ZOO Planckendael

Waar?

ZOO Planckendael bevindt zich op de Leuvensesteenweg 582 in 2812 Muizen (Mechelen).

Bereikbaarheid

• Trein? Wie met de trein komt, kan de gratis N-VA-pendeldienst gebruiken van het treinstation van Mechelen naar Planckendael. De pendeldienst is doorlopend beschikbaar, ook om terug te keren naar het station.
  • Auto? Neem afrit 11 (Zemst) op de E19 tussen Antwerpen en Brussel en volg de wegwijzers naar Planckendael. Daar volgt u de aanwijzingen van de parkeerwachters. De autoparking is niet gratis: u betaalt 11 euro.
  • Bussen? Verschillende arrondissementele besturen en afdelingen leggen bussen in naar de N-VA-familiedag in Planckendael op zondag 2 juni. Een overzicht van alle opstapplaatsen vindt u hier.