Pol Van Den Driessche

Gecoöpteerd senator en communicatie-adviseur

Als communicatie-adviseur bereidt Pol Van Den Driessche de N-VA-politici voor op belangrijke debatten en interviews. Hij helpt hen om het N-VA-verhaal helder te verwoorden en overtuigend te brengen. Mediatrainingen en omgaan met de pers, dat is Pols ding. Hij schrijft ook al eens een toespraak voor onze partijtoppers.

Massa’s media-ervaring

Deze historicus kent de media door en door. Pol was een kwarteeuw politiek journalist en later hoofdredacteur van verscheidene kranten en van VTM Nieuws. Hij schreef ook politieke boeken en bloedstollende thrillers. Hij was ooit het jongste gemeenteraadslid van Brugge, adviseerde Hugo Schiltz en zat al eens 30 maanden in de Senaat.

Groen-zwart hart

Pol is voorzitter van het 11 juli-comité in zijn stad en was tien jaar woordvoerder en bestuurder van Cercle Brugge, ongetwijfeld een van zijn grootste passies. Sinds enige tijd staat hij ook zelf tussen de lijnen, als scheidsrechter van jeugdwedstrijden.