Kenneth Schepmans

Coördinator onthaal en facilitaire diensten

Een vriendelijke gezicht, een hulpvaardige hand en een brede glimlach. Daarmee begroet Kenneth Schepmans alle bezoekers die zich aanmelden op het N-VA-partijsecretariaat. Kenneth zorgt er als coördinator bovendien voor dat je die kwaliteiten ook bij de andere onthaalmedewerkers terugvindt. Daarmee is hij meteen de voornaamste reden dat iedereen die passeert op het partijsecretariaat zich er meteen op zijn gemak voelt.

Kenneth houdt daarnaast in de gaten dat alle vergaderingen tot in de puntjes verzorgd zijn, dat de kantoren aangenaam zijn voor het personeel en dat bestellingen tijdig en snel bij de juiste persoon belanden. Hij voelt zich bij de N-VA in zijn sas, zoveel is duidelijk. En hij is niet te beroerd om dat te tonen. Elk moment van de dag.

Buitenlandse avontuurtjes

In zijn vorige carrière ging Kenneth iedere dag van de grond. Letterlijk. Hij was immers steward – en later rekruteerder – bij gerenommeerde luchtvaarmaatschappijen als Virgin Express en het Japanse All Nippon Airways. Toen al vielen zijn vriendelijkheid en hulpvaardigheid op. Dankzij de job reisde hij de hele wereld af, met talloze vriendschappen – en nog meer gebroken harten – tot gevolg. Nog steeds stapt Kenneth trouwens graag het vliegtuig op voor een buitenlands avontuurtje.

‘Ken the man’

In zijn vrije tijd zet Kenneth graag eens een koksmuts op, waar hij als fan van de fotografie ook vaak meteen een selfie van neemt. En hoewel hij voor de rest niets met Griekenland heeft, doceert hij maar al te graag de Griekse beginselen. Maar bij zijn collega’s is Kenneth toch vooral de man van de sterke verhalen en onvergetelijke anekdotes, waarbij op een zomers terrasje ook andere toehoorders gniffelend de rooie oortjes spitsen. Kortom, zeg niet zomaar Kenneth Schepmans. Zeg: ‘Ken the man’!