Caroline De Bruyn

Stafmedewerker communicatie

Caroline behoort tot het jonge bloed van het team Communicatie op het partijsecretariaat. Ze is het centrale aanspreekpunt voor afdelingen uit Oost- en West-Vlaanderen om hun huis-aan-huisblaadjes te begeleiden. Haar Oost-Vlaamse wortels in combinatie met een West-Vlaamse vriend zorgen voor de nodige affiniteit om haar belangrijkste taak tot een goed einde te brengen.

Hiervoor was Caroline actief in de banksector. Je kan bij haar nog steeds terecht voor de  nodige tips rond verzekeringen en kredieten. Zes jaar studeren aan de universiteit van Gent en twee masterdiploma’s later (Communicatiewetenschappen en Europese Studies) raakte ze uiteindelijk verzeild in de omgeving waar ze wil blijven.

Caroline houdt zich naast het werk vooral onledig met de occasionele citytrip, het toegeven aan haar koopverslaving (Schoenen! Jeansbroeken in alle tinten! Jassen!) en het bingewatchen van series. Muzikaal kan haar veel bekoren, van Avicii tot ZZ Top. Zelfs over obscure metal kan ze een woordje meepraten. Met andere woorden: Caroline is van veel markten thuis.