Anne Stevens

Zeg niet zomaar receptioniste

Anne Stevens is meestal de eerste persoon die mensen zien of horen als zij het partijsecretariaat binnenstappen of ernaar bellen. Hoewel Anne aan de receptie zit, volstaat het etiket ‘receptioniste’ niet om haar functie te beschrijven. Ze regelt bijvoorbeeld ook de planning van de vergaderzalen. Dat is een niet te onderschatten uitdaging, want er wordt heel wat vergaderd op het partijsecretariaat en de studiedienst. Het is dan ook cruciaal dat Anne de poetsvrouwen aanstuurt, want geen vergadering zonder verse koffie en de occasionele broodjes.
De post passeert eveneens langs Anne. Naast de massa’s brieven en brochures die de deur uitgaan, verwerkt zij de terugkomende post van de ledenadministratie. Ook de verkoop van de vele VVSG-pockets valt onder haar verantwoordelijkheid.

Anne is tevens – samen met haar collega Dieter Schuttyzer – verantwoordelijk voor bestellingen van kantoormateriaal. Als hij afwezig is, neemt ze zijn taken over wat de verdeling en bestelling van het promomateriaal voor de lokale afdelingen betreft.

Dierenliefhebber en dol op haar kleinkinderen

Anne is niet lokaal actief voor de partij. Ze steekt al haar vrije tijd in haar vele dieren. Maar ze maakt even graag tijd voor haar drie kleinkinderen, Alicia , Xandro en Lander. Als er nog tijd rest, dan vult Anne die met koken, breien, lezen, puzzels en films.