Wedstrijdreglement 'Vlaanderen op kop!'

• De wedstrijd loopt van 1 juli tot 17 september.
  • De winnaars worden bekend gemaakt op de N-VA-familiedag op 17 september in Wachtebeke.
  • Opgelet: we beoordelen alleen de foto’s die naar vlaanderenopkop [at] n-va.be worden gestuurd.
  • De N-VA behoudt zich het recht voor om inzendingen te weigeren, als ze ingaan tegen de openbare orde en de goede zeden, de goede smaak of de algemene belangen van de N-VA. Hou het leuk, grappig en fijn.
  • De selectie van de vijf leukste foto’s gebeurt door partijvoorzitter Bart De Wever.
  • De inzendingen plaatsen we wekelijks in een album op de Facebookpagina van de N-VA.
  • ‘Het meeste vind-ik-leuks’ geldt enkel voor de vind-ik-leuks bij de foto die in het Facebookalbum van de N-VA staat (likes op dezelfde foto die op andere pagina’s gedeeld werd, tellen niet mee).
  • Over het wedstrijdreglement, het verloop van de wedstrijd of de uitslag worden geen briefwisseling of telefoongesprekken gevoerd.
  • De prijs is een mobiele frietkraam of ijskar (naar keuze) voor 50 personen die op locatie komt. In totaal verdelen we dus zes prijzen (de vijf leukste foto’s en de foto met de meeste likes).
  • De winnaars worden online bekend gemaakt en zullen ook individueel per e-mail verwittigd worden. Indien die persoon niet binnen de 14 dagen reageert op dat bericht of foute adresgegevens doorgeeft, vervalt het recht op de prijs. De prijzen zijn niet inruilbaar tegen speciën of andere voordelen in natura, noch overdraagbaar aan derden, en zullen in geen geval omgeruild worden tegen hun waarde in geld.
  • De N-VA kan niet aansprakelijk worden gesteld als onderhavige wedstrijd zou moeten gewijzigd, ingekort of geannuleerd worden wegens overmacht of om redenen buiten haar wil.