N-VA-familiedag in Wachtebeke

17 september 2017 - 10:00

Op zondag 17 september is het evenementeneiland van provinciaal domein Puyenbroeck in het Oost-Vlaamse Wachtebeke helemaal van de N-VA. Het wordt ook dit jaar weer een op-en-top familiedag, met plezier, muziek en ontspanning voor klein en groot. Samen met duizenden andere leden ontvangen we u en uw familie en vrienden vanaf 10 uur ’s morgens te midden van het prachtige domein Puyenbroeck, op het evenementeneiland in de Klaverbladvijver. Dat eiland is die dag exclusief voorbehouden voor de N-VA. En terecht: kinderen, tieners, ouders én grootouders kunnen er genieten van het kinderdorp, de nostalgische kermis met reuzenrad, attracties voor  jongeren (en iets ouderen), begeleide wandelingen, animatie en optredens.

Geniet van lekkere frietjes en sappige hamburgers of ga naar het Italiaanse kraampje voor pizza of pasta. Stort je op de Aziatische snacks of smul van een heerlijke wafel of een ijsje. Er zijn gezellige zithoeken en eetkraampjes op het middenplein.

• 10.00 uur: Deuren open
  • 11.00 uur: Optreden van De Bende met Lisa en Joyce en een ‘Levend erfgoed’-wandeling: het betreft een collectie boerderij- en neerhofdieren die vroeger in onze landbouw gebruikt werden, van duif tot paard. Levend Erfgoed dus, gehuisvest in een mooi park met wandelwegen gelegen op 10 minuten van het evenementeneiland.
  • 12.30 uur: Speech Bart De Wever
  • 13.00 uur: De Romeo’s Live Tour
  • 14.00 uur: ‘Levend erfgoed’-wandeling en een Quiz: Word jij de slimste N-VA’er?
  • 15.30 uur: Optreden van Gers Pardoel
  • 18.00 uur: Einde

Opgelet: Je moet apart inschrijven voor de ‘Levend erfgoed’-wandeling en de Quiz. Dat doe je op mijn.n-va.be/activiteiten

Win één van de honderd N-VA-strandstoelen

Hou uw brievenbus goed in de gaten, want met de uitnodiging voor de familiedag maakt u kans op één van de honderd N-VA-strandstoelen die speciaal voor deze familiedag zijn ontworpen.

Praktisch

reuzenrad
Inschrijven

Om mee te genieten van de N-VA-familiedag in Wachtebeke volstaat het om tickets te bestellen. Vooraf inschrijven is immers verplicht. U kunt zoveel mensen inschrijven als u wilt. Dat doet u via ons ledenportaal op https://mijn.n-va.be/familiedag2017/. De kostprijs voor de tickets is 5 euro (voor kinderen tot 12 jaar) of 10 euro. Die krijgt u op de familiedag zelf terugbetaald in de vorm van drankbonnetjes. Tickets voor kinderen jonger dan 3 jaar zijn gratis. Problemen bij inschrijving? Contacteer ons via leden [at] n-va.be of 02 219 49 30.

Bevestiging inschrijving

Meteen na je inschrijving ontvang je een bevestigingsmail met alle betalingsinformatie. Om je inschrijving definitief te maken, hoef je het verschuldigde bedrag enkel nog over te schrijven, graag binnen de zeven dagen.

Na betaling krijg je voor iedere persoon die je hebt ingeschreven een apart ticket per mail. Zo kan je die tickets tijdig verdelen voor 17 september en kan iedereen zich desgewenst ook apart aanmelden aan het onthaal.

Waar?

Parking 1
Puyenbrug 1a
9185 Wachtebeke

Vervoer

Vanuit heel Vlaanderen reizen er N-VA-bussen naar Puyenbroeck. Dus ook vanuit jouw regio. Hier vind je alle informatie en opstapplaatsen.

Sportievelingen kunnen met N-VA Lokeren meefietsen naar Wachtebeke. We verzamelen om 9 uur aan de voorkant van het station in Lokeren (Stationsplein).

Routebeschrijving met de wagen, het openbaar vervoer of de fiets: http://www.puyenbroeck.be/algemeen-en-praktisch/mobiliteit

Vragen?

Met al je vragen kan je terecht bij onze dienst ledenadministratie: leden [at] n-va.be, of telefonisch tijdens de kantooruren op het nummer 02 219 49 30.